İADE VE DEĞİŞİM

 

İade ve Değişim hakkı Cayma hakkı nedir ? 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince , alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Lütfen İade Şartlarını Okuyunuz. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir. Bu bildirimi 444 37 63 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz. İade Şartları -İadeler orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmaktadır. Orijinal kutusu, ambalajı bozulmuş (kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez ) iade için satılabilirlilik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.  - Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, kozmetik ,bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri )  Özel Ürünler İçin İade Şartları Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.  Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda iade alınmayacaktır. Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir. Cayma Hakkı dışında kalan 14 gün ila 6 ay arası iade talepleri için, elektronik ürünlerin teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir. Diğer Ürünlerin iadesinde; -Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ve sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler (ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örn: kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs.), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir. - Ürünün arızalı veya ayıplı olması halleri dışında mümkün değildir.  - İç giyim - Her türlü yazılım ve programlar - DVD, VCD, CD ve kasetler - Taşınabilir bilgisayarlar - Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) - Her türlü kozmetik ürünleri  Ürün iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım ? İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; ürünün Esme’ye ulaştığı andan itibaren üç ( 3 ) iş günü içerisinde ürün satış bedeli alışveriş yaptığınız hesaba iade edilecektir. Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 1- 3 hafta sürebilmektedir. Bu süreç genel bir uygulama olup, Esme’nin herhangi bir müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz. Arızalı Ürün İade ve Değişim Ürününüzle ilgili yaşadığınız arızalanma ve bozulma sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 6 ay içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Cayma Hakkı dışında kalan 14 gün ila 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir. Ayıplı ürün olması halinde 444 37 63 nolu numaradan çağrı merkezimiz ile irtibata geçilmelidir. Çağrı Merkezimiz, teknik servis raporu talep edebilir. Yetkili Servis’e yönderilebilmektedir. Ürünün Yetkili Servis tarafından teslim alınmasından itibaren 20 iş günü içinde, vereceği inceleme raporu doğrultusunda, aynı ürünün yenisi ile değiştirilir iadesi alınarak bedel ödemesi yapılabilir ya da onarımı gerçekleştirilerek tarafınıza geri gönderilebilir. Ancak ürününüzdeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse; herhangi bir işlem yapılmayacaktır. 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR